Blog van @iiene



Coca-Cola doet het weer

Coca-Cola doet het iedere keer weer. Ze kende reeds succes met hun “Happyness Factory”-reclame. Dat ze een sterk merk zijn, bevestigen ze deze zomer alweer.

Toen ik voor het eerst hun nieuwe commercial zag, dacht ik: “Mijn god, ze zijn weer goed bezig”. De reclamespot is eerder spannend, waardoor je aandacht meteen ernaar toe gezogen wordt. Je ziet in de spot telkens enkel de vorm van het flesje, dus je weet meteen waar het over gaat. Die man is op zoek naar Coca-Cola.

Het is het unieke design van het flesje Coca-Cola dat het doet. Geen mens meer op aarde die deze vorm niet herkent.

Beat that Pepsi!


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s