Blog van @iiene



Verleiden. De biologie van het bekoren.

9789460010309

Gino Delmotte (BrandSpecies/ Sixesandseven) en Agnes Goyvaerts (De Morgen) schreven samen het boek “Verleiden. De biologie van het bekoren.” Darwin was hierbij een niet te missen inspiratiebron. De release zou dan ook in dit fantastische Darwin jaar plaatsvinden!

Het boek behandelt topics als reclame en marketing, mode, architectuur, emoties, … Verleiden vertelt welke strategieën we als mens hanteren om elkaar te verleiden. We krijgen een overzicht van de ornamenten die we dagdagelijks in de kijker zetten of waar we als man, als vrouw voor vallen. Verleiden gaat verder dan de intermenselijke relatie en legt ook het verleidingsproces bloot dat reclamemakers ontwikkelen om jou te overhalen merk X en niet merk Y te kopen.

bron: http://www.flandersdc.be/view/nl/36104953-Boekpresentatie:+Get+dressed+to+get+undressed.html

Dit boek heb ik me alvast aangeschaft. De moeite waard!


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s