Blog van @iiene



De Faux Gras van GAIA

Client: GAIA
Agency: Duval Guillaume Brussels
Media: Internet, pos, newspapers, radio, outdoor

Op 16 december 2009 lag de Faux Gras van GAIA opnieuw in de rekken. De bedoeling van deze ludieke actie was consumenten overtuigen om voor het diervriendelijke alternatief te kiezen.

Op welke manier werd dit gepromoot? Dubbelgangers van Hollywoodiconen Marilyn Monroe, Elvis Presley en Arnold Schwarzenegger verklaarden hun liefde voor de Faux Gras de Gaia bij de Carrefour in Tervuren. Met de slogan “So Faux, so good” stapten de lookalikes uit hun limousine om het product in de verf te zetten. Klanten werden uitgenodigd om het product te ontdekken en te proeven.

Resultaat? Op 29 december 2009 waren alle 30.000 de deur uit. De Faux Gras is uitverkocht! En Gaia wil de actie volgend jaar herhalen.

www.fauxgras.be


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s