Blog van @iiene



Reclame via Facebook

Bedrijf: De Morgen

Agency: Duval Guillaume Brussels

Land: België

Duval Guillaume Brussels  kwam op het idee dat facebookpaginas lezen net zoals biografies is. Daarom gebruikte zij de facebookpaginas als een manier om hun doelgroep te triggeren.

De boodschap dat ze met deze trigger willen meegeven is: Als je mijn facebookpagina lees, leer je mij een beetje kennen, alleen als je de uitgebreide biografie van De Morgen leest leer je mij goed kennen.

Ze gebruikte de releasedatums van de boeken om de doelgroep te triggeren en speelde in op actualiteit.

Een nieuwe manier van reclame maken?

P.S. Neem ook eens een kijkje op mijn andere pagina’s!


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s