Blog van @iiene



Call to action

Company: Actionaid
Agency: Grey Worldwide, New Delhi
Country: India

Bron: Creative Criminals

Actionaid India lanceert in 2006 een campagne om mensen aan te sporen om geld te doneren aan daklozen in Delhi.

1. Website: Tijdens de campagne was er een website, http://www.delhishomeless.org, die als portaal gebruikt werd waar je informatie kon vinden over de campagne en hoe je de campagne moest steunen.

2. Billboard: Ze gebruikten ook een billboard om mensen naar de website te krijgen.

Het is een call to action. Er wordt verwacht dat de mensen meteen naar de website surfen. Het goede is dat je hierna je campagne goed kan evalueren. Door de single hits kan je immers nagaan hoeveel bezoekers je website kreeg.

Zo’n campagne zet mij allesinds onmiddelijk aan tot denken.


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s