Blog van @iiene



Een eigen versie van “Push to add drama” voor Nederland

Bedrijf: TNT
Agency: Duval Guillaume
Land: Nederland

Op 5 mei 2012 postte ik op mijn blog een artikel over de lancering van TNT in België. Deze lancering is hier niet onopgemerkt voorbij gegaan: Het filmpje werd tot op de dag van vandaag 42.109.334 bekeken. Eerst werd het filmpje viraal verspreid op Twitter, daarna volgde Facebook. En nu, ongeveer 10 maanden later, krijgt Nederland een eigen versie van de succesvolle reclamespot.

“A dramatic surprise on an ice-cold day speelt zich af in een Nederlandse winkelstraat. Het principe is gelijkaardig aan het Belgische spotje. Zodra iemand op de knop duwt, begint een lawine aan schietpartijen, ontvoeringen en instortingen.

Het Belgische filmpje was vorig jaar één van de meest populaire filmpjes op het internet. Het werd meer dan 42 miljoen keer bekeken en won prijzen op verschillende reclamefestivals.”

Bron: De Standaard

to be continued…


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s